Doors: Paradox
Doors: Paradox is a relaxing, diorama puzzle escape game set in a rich world full of magic, head-scratching, and more than 5 hours of fun!
You are accompanied by the outstanding time-travel guide Zula, who takes you through an unexplored portal to.. a cozy forest, and then a fertile desert oasis, and then the future!?
No matter where you go, the task is simple - solve the puzzles, open the door, and travel to the next exciting location - just don’t get lost, the place is vast and full of ancient secrets.