Dream Engines: Nomad Cities
A survival city-building game with flying cities. Build, automate, and defend a flying city to survive in a wacky, nightmare-infested, post-apocalyptic world full of strange science and dreams.
Advanced society is long gone, the world is overrun by the Dream Plagues. The only survivors are small nomadic tribes that don’t attract too much attention. And now, the discovery of a long-abandoned project of the ancients lights a new hope - the flight-capable Nomad Cities.