Dream Engines: Nomad Cities
Gelişmiş toplumlar yok olalı çok oldu, dünya Dream Plague'ler tarafından istila edilmiş durumda. Hayatta kalanlar, çok fazla dikkat çekmeyen küçük göçebe kabileler. Ve şimdi eskilerin çok uzun süre önce terk ettiği bir projenin keşfi yeni bir umut ışığı oluyor - uçabilen Göçebe Şehirler (Nomad Cities).