Duck Side of the Moon Demo
I denne demo kan du udforske den første ø, kaste dig ud i to historier og gennemføre missioner undervejs, mens du reparerer dit rumskib og udforsker galaksen! Du er begrænset til den første store rumskibopgradering.
Flyv rundt som Doug – en and, som både er astronaut, arbejder for meget og er på udkig efter en ny verden at gøre til sit hjem. Han er styrtet ned i en mærkværdig del af galaksen, men måske er det lige den chance, han har brug for! Uanset om du har lyst til at udforske eller bare nyde stjernerne, kan du gøre det i denne galakse i dit helt eget tempo.
Dyk ned i en verden fyldt med hemmeligheder! Find sjældne mineraler i glødende huler, vind outfits i forlystelsesparken, eller se, hvad det egentlig er, der bobler nede i vulkanen ... Fra de højeste stjerner til de dybeste miner – der er noget at udforske alle vegne!