Duck Side of the Moon
Waddle and fly as a duck in space! Explore every corner of the galaxy and find curious creatures and materials along the way. Craft gadgets, upgrade your spaceship, and get cozy in this relaxing adventure.
Fly around as Doug, an overworked duck astronaut looking for a new homeworld. Crashed on a strange planet of talking rocks, maybe this twist is exactly what he needs! Whether you’re exploring or just soaking in the stars, this galaxy is here for you to enjoy at your own pace.
Dive into a world filled with secrets. Find rare minerals in glowing caves, win outfits at the town’s funfair, and don’t get your feathers burned in the volcano! There’s surprises around every turn, whether it’s the highest stars or the deepest mines, there’s always something for you to discover!
Lucky for you, this side of the galaxy is filled with curious creatures who welcome you. Build a party, solve a neighborhood mystery, win an ice cream and much more! Every task brings you closer to a community that runs on vibes, not urgency. In this world doing a little good goes a long way.
Make your spaceship your home among the stars. Plop down a comfy couch, a cozy storage room or maybe even a basketball hoop. Fill your backpack with rare materials and return home to craft gadgets and stylish outfits. No rush, your ship isn’t going anywhere without you!