Duck Side of the Moon Demo
In this demo, you will explore the first island, take on two main storyline quests, and complete a side quest along the way as you begin repairing your spaceship and exploring the world. You will be limited to the first major spaceship upgrade.
Fly around as Doug, an overworked duck astronaut looking for a new homeworld. Crashed on a strange planet of talking rocks, maybe this twist is exactly what he needs! Whether you’re exploring or just soaking in the stars, this galaxy is here for you to enjoy at your own pace.
Dive into a world filled with secrets. Find rare minerals in glowing caves, win outfits at the town’s funfair, and don’t get your feathers burned in the volcano! There’s surprises around every turn, whether it’s the highest stars or the deepest mines, there’s always something for you to discover!