Dungeon Fighter Online
Get ready for the ultimate brawl! Dungeon Fighter Online is a classic beat-em up 2D action RPG with an epic storyline! Choose from 17 diverse classes, and unravel ancient mysteries as you punch, slash, shoot, or summon your way to victory!
With fast-paced gameplay and unique side scrolling 2D action, Dungeon Fighter Online (DFO) is an Action-anime MORPG played by over 700 million players worldwide.
Delve into the fantasy adventure with an epic story line and a variety of characters! You are the hero of the next adventure!
DFO features 2D side-scrolling action inspired by classic arcade games such as Golden Axe and Double Dragon. If memories of playing good ol' games like Street Fighter give you nostalgia, and want to indulge yourself with a similar experience, this is the game for you!
Like a true action game, DFO showcases dazzling hit effects and complex combos- easy to learn but hard to master! Also, beautiful illustrations for each class add more to the gaming experience.
DFO allows you to customize your character with thousands of avatar pieces and endless combinations. Dyes are also available so that you can color and further personalize your avatars. Fighting doesn't mean you need to sacrifice fashion!