Use everything at your disposal — torture devices included — to create the deadliest dungeon imaginable. Set traps, send dastardly demons to do your bidding, and unleash the powers of the underworld with a brand-new magic system.
Keep your minions well-supplied with bustling infrastructure and good pay, or scare them into miserable servitude. There’s no extra credit for good behavior.
Play with up to 4 frenemies, and prove who’s the most ruthless dungeon keeper in all land.