Dungeon Knight
You will play as a brave knight, exploring underground mazes, completing various challenges. Each level in the game is the ultimate platform jumping experience, requiring your precise calculation of jump timing and distance, dodging danger, and finally reaching the finish line.
Dungeon Knight is a platform jump game in which players need to use their jumping ability to avoid enemies and traps.