Dungeons 4 - Deluxe Edition
The Digital Deluxe Edition includes the full Dungeons 4 game, the digital artbook and soundtrack, nostalgic Dungeons 3 skins for Thalya and your Evil Hand, as well as a remaster of the classic Dungeons 3 map "The Storming of Dollaran".