Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade
Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade, yeniden düzenlenmiş klasik bir Dungeons 3 haritası "Dollaran Baskını"nın, dijital sanat kitabı ve oyun müziklerini, Thalya ve Kötü Elin için nostaljik Dungeons 3 görünümlerini içerir. Tüm ihtişamlarıyla dikkatleri üzerine çeken bu nostaljik kıyafetleri kaçırma, müziğin de kültür sever Kötü'nün hoşuna gideceği kesin.