Dungeons 4 - Double Trouble
Dungeons 4 – Double Trouble introduces double the trouble. Thalya’s back, and this time she’s joined by … herself, two versions of Tristan and some Dark Elves for that extra bit of evil fun and darkness. Get that Snot-slapping Hand of Terror ready!
Dungeons 4 – Double Trouble introduces double the evil, double the chaos – and well, double the trouble. Sounds (doubly) fun, right?
Hooked yet? Get your Snot-slapping Hand of Terror ready and prepare for a tale of evilness, sass, and seriously questionable life decisions!