Dungeons 4 - Double Trouble
Dungeons 4 – Double Trouble, iki kat daha fazla kötülük, iki kat daha fazla kaos ve tabii ki iki kat daha fazla sorun getiriyor. (İki kat daha) eğlenceli geliyor, değil mi?
Henüz ilgilenmediniz mi? Snot-slapping Kötülüğün Elinizi hazırlayın ve kötülük, küstahlık ve ciddi şekilde sorgulanabilir yaşam kararlarıyla dolu bir hikayeye hazır olun!