Dungeons 4 - Not Another Multiverse
In Dungeons 4 – Not Another Multiverse Tristan opens a gate… and all hell breaks loose. On his search for aid against Evil (HA!), this silly fool of a stepbrother stumbled across the Murky Portal and opened it. In the new multiverse the order of Good and Evil is mangled.
In Dungeons 4 – Not Another Multiverse Tristan opens a gate… and all hell breaks loose. On his search for aid against Evil (HA!), this silly fool of a stepbrother stumbled across the Murky Portal and opened it (d’oh). Tristan and Thalya are thrown into yet another multiverse and Thalya makes an astounding discovery: The demonic and hordic inhabitants hate them BOTH. There is only one way out of this – and it’s by joining the forces of Evil and Good to find a way back into your own world where there’s still the natural order of things. Go on, brave heroes…uhm… evil minions… Whatever! Get us out of here!