Dungeons 4 - Not Another Multiverse
W Dungeons 4 - Not Another Multiverse Tristan otwiera bramę... i rozpętuje się piekło. Szukając pomocy w walce ze złem (HA!), głupi przyrodni brat natknął się na Mętny Portal i go otworzył (ech). Tristan i Thalya zostają wrzuceni do kolejnego multiwersum, a Thalya dokonuje zdumiewającego odkrycia: Demoniczni i hordyczni mieszkańcy nienawidzą ich OBOJGA. Jest tylko jedno wyjście z tej sytuacji - połączenie sił Zła i Dobra w celu odnalezienia drogi powrotnej do własnego świata, w którym nadal panuje naturalny porządek rzeczy. Dalej, dzielni bohaterowie... uhm... sługusy zła... Nieważne! Zabierzcie nas stąd!