Dungeons 4 - Not Another Multiverse
Dungeons 4 – Not Another Multiverse'de Tristan bir geçit açar... ve kıyamet kopar. Kötülüğe karşı yardım ararken (HA!), bu aptal üvey kardeş Bulanık Portal'a rastladı ve onu açtı (d'oh). Tristan ve Thalya başka bir çoklu evrene atılır ve Thalya şaşırtıcı bir keşif yapar: Şeytani ve hordik sakinler ikisinden de nefret etmektedir. Bundan kurtulmanın tek bir yolu vardır; o da Kötülük ve İyiliğin güçlerini birleştirerek, her şeyin doğal düzeninin sürdüğü kendi dünyanıza geri dönmenin bir yolunu bulmaktır. Hadi, cesur kahramanlar... şeytani köleler... Her neyse! Çıkarın bizi buradan!