Dungeons 4 - Tales from the Campfire
Stay a while and listen by the fireplace, while Thalya, Tristan and the ever-eloquent Narrator live through the true horror of soothing the sleepless miniature version of the Absolute Evil, Gorgu, in Dungeons 4 – Tales from the Campfire.
This tiny vessel of the Always-Vigilant-Evil has discovered the terror-inducing quality of its howls, so the forces of Evil must team-up with all their power and skill to entertain it with some new adventures. Thus, the events unfold, and our protagonists (disgustingly good and enlighteningly evil alike) embark on four wildly diverse and challenging missions – which somehow still feel like a walk in the park compared with the horrifying nights alongside the Diaper-Wearing-Evil and its nerve-wrecking battle cries.