Dungeons 4 - Tales from the Campfire
Zostań na chwilę i posłuchaj przy kominku, podczas gdy Thalya, Tristan i zawsze elokwentny Narrator przeżywają prawdziwy horror, kojąc bezsenną miniaturową wersję Zła Absolutnego, Gorgu, w Dungeons 4 - Tales from the Campfire.