Dungeons 4 - Tales from the Campfire
Dungeons 4 - Tales from the Campfire'da Thalya, Tristan ve her zamanki dilli Anlatıcı, Mutlak Kötülük Gorgu'nun uykusuz minyatür versiyonunu yatıştırmanın gerçek dehşetini yaşarken bir süre kalın ve şöminenin yanında dinleyin.