Dungeons of Hinterberg
Snowboard down a glacier, zipline through the forest, climb a mountain, or have a coffee by the lake... There’s no shortage of places to discover while you’re out looking for your next dungeon!
Monsters lurk around every corner in Hinterberg, and your sword and magic skills are essential for keeping them at bay. Harness the wind, conjure a snowboard out of thin air, or freeze your enemies in a jelly block!
Braving a dungeon requires more than just cutting-edge sports gear and a good sword arm: Hinterberg’s dungeons are full of puzzles that will surprise and challenge you. Use your head, your magic skills, and every trick in the book to solve them!