Dungeons of Hinterberg
Szusuj po lodowcu na snowboardzie, zjeżdżaj przez las po tyrolce, wspinaj się na górskie szczyty lub relaksuj się przy kawie nad jeziorem… W drodze do kolejnych podziemi odkryjesz mnóstwo przepięknych miejsc!
W Hinterbergu za każdym rogiem czają się potwory. Użyj miecza i magicznych mocy, by je powstrzymać. Okiełznaj wiatr, przywołaj deskę snowboardową albo uwięź przeciwników w galaretkowej kostce!
Ostry miecz i nowoczesny sprzęt sportowy nie wystarczą, by wydostać się z podziemi. Tunele biegnące pod Hinterbergiem są pełne zaskakujących i niełatwych łamigłówek. Aby je rozwiązać, wykorzystaj swoją inteligencję, magiczne umiejętności i wszelkie dostępne sztuczki!