Dust & Neon
Death is just the beginning in Dust & Neon, an action-packed twin-stick roguelite shooter set in a post-apocalyptic Wild West overrun by villainy.
Play as the mysterious gunslinger as he embarks upon an epic quest filled with twitch-trigger precision gunplay, armies of menacing robots, and incredible boss fights. If at first you don’t succeed, try again with dozens of unlockable abilities, thousands of unique weapons, and game-changing performance boosts, all of which transform your hero into an unstoppable force.
Be warned: Dust & Neon isn’t easy. But if you’re up for a robust challenge designed to test your skills, you’ve found your game.
Choose your arsenal from an unlockable selection of nearly 2,000 wholly unique revolvers, shotguns and rifles. 1,600 unique tonics allow you to temporarily change or enhance your gunslinger’s abilities on the battlefield, crack open hundreds of loot boxes filled with money, weapons and upgrades. Upgrade your gunslinger with 24 unique skills that fundamentally change the way the game plays.
An action-packed 10-plus-hour campaign awaits for those daring enough to accept the challenge! Completionists will find many, many more hours of adventure at their disposal. Explore a huge, varied world with four unique regions, shoot it out against an impressive roster of robot enemies with unique strengths and weaknesses, and claim the bounties on a sinister cast of villains in epic boss fights.