Dust Fleet
Assume command of a battle fleet and deploy immediately to the Dust Zone, commander. Our main food supply station has gone dark and the United Earth Nations (UEN) needs to know why in this 4X RTS space sim. Manage your ships, control space stations, and watch your back.
It's the 24th century and the colonization of space is not going well. Hyperspace opened the door to the stars, but habitable worlds are few and far in between, overpopulation is still rampant, and our civilization's appetite for resources has only increased. For over a hundred years, the incredibly rich Dust Zone sated this endless appetite, jointly controlled by the United Earth Nations and the Zone Mining Cooperative. But humanity’s fighting chance only lasted for a short hundred years.
Now, it has gone dark. Freighters stopped arriving with supply hauls and humanity is facing an unprecedented crisis. It's up to the commander of UEN's finest fleet, to deploy into the Dust Zone, investigate, and solve the supply chain crisis before it spirals out of control. It's time to demonstrate strategic aptitude in a turn-based management mode. Then, head to the front lines and channel your inner commander in intense, real-time space battles.