Dust Fleet
Mamy XXIV wiek. Ludzkość skolonizowała kosmos, ale eksploracja wszechświata nie idzie po jej myśli. Hiperprzestrzeń otworzyła nam wrota do gwiazd, lecz niewiele jest wśród nich planet, które moglibyśmy zamieszkać, stąd ludzkość nęka przeludnienie i ciągły brak zasobów. Przez ponad sto lat nienasycone potrzeby naszej cywilizacji zaspokajała bogata w surowce stacja Dust Zone kontrolowana przez organizacje United Earth Nations i Zone Mining Cooperative, lecz ten okres złudnego dobrobytu szybko minął.
Stacja zamarła, widok zawijających do portu frachtowców przeszedł do historii, a ludzkość stoi przed bezprecedensowym kryzysem. Dowódca najznakomitszej floty UEN musi wyruszyć do Dust Zone, sprawdzić, co się dzieje, i wznowić przepływ towarów zanim cywilizacja popadnie w chaos. Zademonstruj swoje zdolności strategiczne w turowym trybie zarządzania, a potem wyrusz na linie frontu i odkryj w sobie dowódcę podczas dynamicznych bitew kosmicznych w czasie rzeczywistym.