Dwerve
Dwerve is a tower defense dungeon crawler RPG where you play as a young dwarf tinkerer who adventures into a ruined kingdom and unearths the lost technologies of the ancient warsmiths: turrets and traps. These are the only weapons that can protect the dwarves from Witch-Queen Vandra and her army of bloodthirsty trolls and monstrous creatures hellbent on conquering the surface.
Dungeon Crawling! Explore a ruined kingdom brimming with hidden secrets and puzzles!
Upgrade Your Turrets & Traps! Each has its own upgrade tree with 100+ upgrades in all!
Fight Epic Boss Battles! Use strategy, wit, and fast reflexes to outmaneuver massive monsters!