EBOLA 2
There was an accident at the "Krot 529" secret facility where different viruses and vaccines against them were created. Neither of the staff members of the facility gets in touch. A special emergency team was sent into the underground scientific laboratory to recover the consequences of the accident.
You will become of the specialists. What will wait for you in the secret laboratory? Find it out yourself!