EBOLA 3
The further you dive into this mysterious adventure, the more you learn about the shocking events, that happened in David's life, and the clinic on Brut Street.
The plot develops rapidly and merges you into a mystical and dangerous story written in all the best traditions of the Survival Horror genre.
Throughout the game, you'll visit many dark and atmospheric locations, solve various puzzles, fight various enemies and make different decisions along the way.
Everything will depend on you! This dangerous adventure will have three outcomes.
Various enemies, confront the enemies, explore dark rooms - all this will stand in the way to the salvation of the character.
The game will give you unrivaled surge of adrenaline, an exciting storyline and unimaginable horrors. The world around the player will change; danger lurks at every turn.
A well-designed environment and properly selected lighting create an atmosphere of horror, high-quality audio sounds – all this creates a unique world of the game, which keeps you at the peak of tension from the beginning till the end.