Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes zapewnia graczom nowoczesne podejście do klasycznych gier JRPG. Przygotuj się na poprowadzenie ponad 100 grywalnych postaci przez rozdarty wojną świat, który ocalić możecie tylko wy.
Opowieść rozpoczyna się w jednym z zakątków Allraanu – gobelinu narodów o różnych kulturach. Krainę ukształtowały nie tylko skrzyżowane ostrza mieczy, ale też magiczne przedmioty, tzw. „soczewki runiczne”. Jej historia jest pełna agresji oraz sojuszów ludzi, zwierzoludzi, elfów oraz ludów pustyni.
Imperium Galdean wysunęło się na prowadzenie, odkrywając technologię wzmacniania tych soczewek.
Teraz imperium poszukuje artefaktu, który zapewni mu jeszcze większą władzę. W czasie jednej z ekspedycji Seign Kesling, młody oficer imperialny, oraz Nowa, chłopiec z odległej wioski, zaprzyjaźniają się.
Dzięki fenomenalnemu wsparciu społeczności tytuł Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes zdobył na Kickstarterze status najczęściej finansowanej gry 2020 roku. 505 Games czuje się zaszczycone, mogąc wydać Eiyuden Chronicle i współpracować z Rabbit & Bear, aby zapewnić fanom niezapomniane wrażenia z gry. Celem Rabbit & Bear oraz 505 Games jest zadbanie o to, aby Eiyuden Chronicle osiągnęło swój potencjał i zapewniło wszystkim niezapomnianą przygodę JRPG.