Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, klasik JRYO deneyimini modern bir şekilde oyunculara sunmak için tasarlanmıştır. Yalnızca senin kurtarabileceğin, savaştan harap olmuş bir dünyada 100'den fazla oynanabilir karakteri yönetmeye hazırlan.
Hikâyemiz, farklı kültürlere ve değerlere sahip uluslardan oluşan bir mozaik olan Allraan'ın bir köşesinde başlıyor. Bölgenin tarihi, kılıç ve "rün mercekleri" adındaki büyülü nesneler ile orada yaşayan insanların, canavar adamların, elflerin ve çöl insanlarının ittifakları ve saldırıları ile şekillenmişti.
Galdean İmparatorluğu, diğer ulusları geride bırakıp rün merceklerinin büyüsünü güçlendiren bir teknoloji keşfetti.
Şimdi İmparatorluk, gücünü artıracak bir eser bulmak için kıtayı didik didik ediyor. Genç ve yetenekli imparatorluk subayı Seign Kesling ile uzak bir köyden gelen Nowa, bir keşif gezisinde tanışıp arkadaş olurlar.
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, olağanüstü topluluk desteği sayesinde 2020'nin 1. Kickstarter video oyunu oldu. 505 Games, Eiyuden Chronicle'ı yayınlamaktan ve hayranlarına unutulmaz bir oyun deneyimi sunmak için Rabbit & Bear ile çalışmaktan onur duyuyor. Rabbit & Bear ve 505 Games'in amacı, Eiyuden Chronicle'ın potansiyeline ulaşmasını sağlamak ve topluluğun keyif alacağı değerli bir JRYO sunmaktır.