Elders Grace - Unchained
In a selfless act to save their homeland from monstrous invaders, the Elder Mobley harnessed the magic of the land, yielding fantastical powers but costing the ultimate price - their lives. Through their sacrifice, a new generation of Mobley is born, with powers unchained.
Now you must find your magic and defend the homeland once more. Protect your treasure and embark on epic battles in Elders Grace Unchained, an RPG, Strategy, Building & Raiding & Battling adventure.
BUILD - Craft traps, minions & defense materials to unleash foreboding stronghold designs, safeguarding the riches within. Thwart invaders and the bounty is yours.
RAID - Prepare specialized teams through quests, clashes & even breeding. Fight through live action battles, find the treasure & it’s yours to keep.
Battle - Play Last Mobley Standing, an epic PvPvE mode where there can only be one winner! It’s a battle to the end where everyone is Playing for Keeps!