ElectriX
ElectriX is a simulation game of electronic equipment repair with a dark conspiracy twist. In the game we'll be able to fix modern and retro electronic devices like: consoles, computers, mobile phones and other electronic equipment.
ElectriX is a simulation game of electronic equipment repair with a dark conspiracy twist. In the game we'll be able to fix modern and retro electronic devices like: consoles, computers, mobile phones and other electronic equipment. During our casual work we will be involved in the dark conspiracy intrigue and only our skills and knowledge will help us. Come to ElectriX to fix some electro stuff!
Throughout the gameplay, the player assumes the role of an electronics repair specialist and runs a small workshop. The game takes place in Seattle city, where the routine is to fix the problems of various customers.
The player deals with the customers through the internet and delivers their repaired devices via courier. The character has a deep interest in retro electronic gear and can repair laptops, PC, and phones as well. As the player makes progress, he starts repairing consoles, retro equipment, and other retro devices.
The game offers forty unique devices and more than 100 different devices to fix for the player. The player must be careful in repairing the devices and avoid their breakage to ensure payment. The player can purchase old and repair them to sell for a better price to increase the virtual cash.