ELEGIES: Aya
After losing his parents and barely escaping his burning home, Zach wakes up in the hospital where he meets Aya, the ghost of a girl. Who is she, and why can only Zach see her? Together they try to investigate Aya's past, which quickly awakens new dangers.
ELEGIES: Aya is a modern-day mystery-thriller visual novel. Zach’s house is burning down. Even though he manages to escape from the fire, his parents are less fortunate. After losing consciousness, he wakes up in the hospital, where he meets an energetic, friendly girl named Aya. But there is more to Aya than what meets the eye, for it turns out that she’s . . . a ghost! What’s the deal with Aya, and why can only Zach see her?
Join Zach and Aya on their journey of overcoming trauma and discovering the mysteries surrounding Aya’s past. Only by working together can they conquer the difficulties they soon will face.
ELEGIES: Aya is developed, owned and published by Dream Squircle GmbH. Unauthorised copying, decompiling, transfer, public display, rental, playing for a fee or circumvention of copy protection is strictly prohibited.