Elemental Wizards TCG
Elemental Wizards is a card strategy game where mages challenge each other in mystical duels, looking to bring honor and glory to their belonging clan. Each mage counts with a vast spell knowledge, henchmen and allies who assist them in their fight to subject the enemy forces. In each battle, the mage with another 49 additional cards will deploy different tactics and movements, sometimes requiring some sacrifices to cast powerful spells or summon allies to unite in the brawl.