Elemental Wizards TCG
Permainan Akses Awal masih dalam pembangunan dan mungkin berubah secara ketara dari semasa ke semasa. Oleh itu, anda mungkin mengalami isu yang tidak dijangka atau elemen tatamain yang baharu sepenuhnya semasa bermain permainan ini.Anda boleh main sekarang untuk mencuba permainan sementara permainan dibangunkan atau tunggu sehingga permainan ini menawarkan pengalaman yang lebih lengkap.Groundbreaking TCG featuring powerful mages battling for the supremacy of their clans.