ELEX
ELEX is a handcrafted action role-playing experience from the award-winning creators of the Gothic series, set in a brand new post-apocalyptic Science Fantasy universe that puts players into a huge seamless game world full of original characters, mutated creatures, deep moral choices and powerful action.
In ELEX, you join the war over a powerful resource that gives people great magic-like powers, but turns them into indifferent cold creatures. You decide if emotions and humaneness or cold synthetic logic will rule the world of Magalan.