ELEX
ELEX to wyjątkowo dopracowana gra z gatunku RPG akcji, stworzona przez wielokrotnie nagradzanych autorów serii Gothic. Akcja gry toczy się w nowym postapokaliptycznym uniwersum fantastyki naukowej, w którym gracz trafia do olbrzymiego, pozbawionego ekranów wczytywania świata, gdzie czekają na niego intrygujące postacie, zmutowane stworzenia, trudne decyzje i mnóstwo wartkiej akcji.
W świecie ELEX trwa wojna o potężny surowiec, który daje ludziom moce podobne do magii — ale jednocześnie zmienia ich w bezduszne, mroczne stworzenia. To Ty zdecydujesz, czy planetą Magalan będzie rządzić człowieczeństwo, czy też zimna logika.