ELEX
ELEX, ödüllü Gothic serisinin yaratıcıları tarafından geliştirilen, orijinal karakterlerle, mutasyona uğramış yaratıklarla, derin ahlaki seçimlerle ve güçlü aksiyonla dolu devasa kusursuz bir oyun dünyasını barındıran yepyeni bir kıyamet sonrası Bilim Kurgu evreninde geçen, titizlikle geliştirilmiş bir aksiyon rol yapma deneyimidir.
ELEX'te insanlara muhteşem büyü gibi güçler veren ancak onları duygusuz ve soğuk birer yaratığa dönüştüren güçlü bir kaynak için yapılan savaşa katılıyorsun. Magalan dünyasına duyguların ve insanlığın mı yoksa soğuk sentetik mantığın mı hâkim olacağına sen karar vereceksin.