Elite Dangerous
Obejmij dowodzenie nad statkiem gwiezdnym w bezlitosnej galaktyce. Elite Dangerous to widowiskowy symulator kosmiczny MMO nowej generacji, czyli pełna przygód rozgrywka w otwartym świecie ulegającej nieustannym zmianom galaktyki, którą jest Droga Mleczna odwzorowana w całości.
Poznaj galaktykę z zupełnie nowej perspektywy w sezonie Horizons — teraz w pakiecie z grą Elite Dangerous . Podróżuj z gwiazd na powierzchnie nieznanych światów, badaj teren w naziemnym pojeździe rozpoznawczym (SRV) Scarab, konstruuj uzbrojenie, wysyłaj myśliwce startujące ze statku i daj się porwać emocjonującej akcji w wielozałogowym trybie współpracy.
Rozgrywka Elite Dangerous toczy się w otwartym świecie złożonym z czterystu miliardów układów gwiezdnych Drogi Mlecznej. Prawdziwe gwiazdy, planety, księżyce, pola asteroid i czarne dziury odtworzono w niesamowitej skali – to największy świat w historii gier komputerowych.
Są zwycięstwa i porażki, rządy powstają i upadają, a granica terytoriów zamieszkanych przez ludzkość wciąż się przemieszcza za sprawą poczynań graczy. W erze gwiezdnych supermocarstw i toczącej się międzygalaktycznej wojny poczynania poszczególnych graczy wpływają na losy wszechświata i przebieg akcji.
Podczas eksploracji ogromnych przestrzeni kosmicznych Elite Dangerous czekają Cię nieprzewidywalne spotkania z innymi graczami. Przemierzaj galaktykę w pojedynkę w trybie Solo lub z graczami z całego świata w trybie Otwarta gra, w którym każdy napotkany pilot może okazać się zaufanym sojusznikiem lub śmiertelnym wrogiem. Aby grać w grę, należy zarejestrować darmowe konto Elite Dangerous na stronie Frontier.
Elite Dangerous stale wzbogaca się o nowe funkcje i treści. Duże aktualizacje odzwierciedlają preferowane style gry i tworzą nowe możliwości dla tysięcy graczy współpracujących i rywalizujących ze sobą oraz wspólnie eksplorujących galaktykę.