Encased — Portrait Pack
Zmień wygląd swojego pracownika C.R.O.N.U.S. z zestawem 10 dodatkowych portretów. Możesz użyć tych portretów, aby stworzyć postać na początku gry. Ten zestaw pomoże Ci odkrywać świat pod Kopułą z postacią, która odpowiada Ci najbardziej.