Encased
A classic isometric RPG set in a dystopian environment allowing you to fight enemies, explore the hostile wasteland, level up your character and join one of the forces in the ruined world that survived through the horrific Incident, isolated from the rest of the world.
Start the game in one of the five divisions of the CRONUS Corporation — Wings, each with its own features, mechanics, and game options.
Go on a one way trip under the Dome from which you cannot return. Avoid radiation and anomalies, fight mutated animals and search for unique artifacts.
Start the game as an ordinary company employee and become the driving force behind the story that takes place before, during, and after the disaster that became known as the Incident.