Encased - Run and Gun Kit
Get more from your C.R.O.N.U.S. employment! Get unique boots and an exclusive energy pistol to make your life easier under the Dome. Someone starts from the very bottom, uses wrenches for self-defense and walks in the standard combat boots, but not you! Order your "Run and Gun" bundle now and it will be delivered to your personal locker today.
Developed by Westminster, assembled manually in Birmingham. It's a precise weapon in a light alloy body, created with incredible attention to details. It uses a liquid-cooled ruby laser, which allows you to shoot really quickly and accurately.
There are really few good shoes under the Dome, that’s why "Conquistadors" are highly appreciated and loved. It’s a limited series, sewn from a treated leather, making it particularly resistant to wear and tear. Such boots can not be bought on the spot, you can only order from the catalog and wait a few weeks for a delivery.