Encased - Portrait Pack
C.R.O.N.U.S. çalışanının görünüşünü 10 ilave portre setiyle değiştir. Bu portreleri, oyunun başında karakter oluştururken kullanabilirsin. Bu set, Dome'un altındaki dünyayı sana yakışan bir karakterle keşfetmene yardımcı olacak.