Encased — Run and Gun Kit
Wykorzystaj zatrudnienie w C.R.O.N.U.S. do maksimum! Zdobądź wyjątkowe buty i ekskluzywny pistolet energetyczny, aby ułatwić sobie życie pod Kopułą. Ktoś zaczyna od podstaw, używa kluczy do samoobrony i chodzi w standardowych butach bojowych, ale nie ty! Zamów pakiet „Run and Gun” już teraz, a zostanie dostarczony do Twojej szafki już dziś.
Zaprojektowany w Westminster i ręcznie zmontowany w Birmingham. To precyzyjna broń, wykonana z lekkich stopów i z ogromną dbałością o szczegóły. Wykorzystuje chłodzony cieczą laser rubinowy, który pozwala Ci strzelać szybko i celnie.
Pod Kopułą naprawdę trudno o dobre buty, dlatego buty „Conquistador” są bardzo cenione i uwielbiane. To limitowana seria butów wykonana z wyprawionej skóry, dzięki czemu są wyjątkowo odporne na zużycie. Tych butów nie można po prostu kupić. Można zamówić je jedynie z katalogu, a realizacja zamówienia trwa bardzo długo.