Encased - Run and Gun Kit
C.R.O.N.U.S.'taki çalışma hayatının getirdiklerinden fazlasını al! Dome'un altındaki hayatını daha yaşanır kılmak için eşsiz botlar ve özel bir enerji tabancası al. Bazıları en dipten başlar, kendini korumak için somun anahtarı kullanır ve sıradan savaş botları giyer, ama senin için öyle olmayacak! "Run and Gun" paketini şimdi sipariş et ve bugün kişisel dolabına teslim edilsin.
Westminster tarafından geliştirildi, Birmingham'da insan eliyle montaj edildi. En ince ayrıntısına kadar dikkatle yapılmış, hafif alaşımlı bir gövdeye sahip hassas bir silah. Sıvı soğutuculu yakut lazeri kullanır, böylece seri ve isabetli atışlar yapmanı sağlar.
Dome'un altında iyi denilebilecek çok az ayakkabı vardır, bu yüzden "Conquistadors" herkes tarafından istenir ve beğenilir. Özellikle suya ve yırtılmaya dayanıklı olacak şekilde işlenmiş deri kullanılacak dikilmiş, sınırlı sayıda üretilmiş bir ayakkabıdır. Bu tarz ayakkabıları bir dükkana girip satın alamazsınız. Katalogdan sipariş edip gelmesi için birkaç hafta beklemeniz gerekir.