Encased - Soundtrack
Encased soundtrack will take you on a long and atmospheric journey of a lifeless wasteland, cut off from the outside world by an impassable dome.
Soundtrack was mostly created by Vasily Mushroomer Kashnikov (LP album 2017-2019), but it also includes the Encased Kickstarter Orchestral track and and its jazz version.