Encased — Ścieżka dźwiękowa
Ścieżka dźwiękowa Encased zabierze Cię w długą i klimatyczną podróż po pustkowiu odciętym od świata zewnętrznego nieprzekraczalną kopułą.
Głównym twórcą ścieżki dźwiękowej jest Vasily Mushroomer Kashnikov (album LP 2017-2019), ale zawiera ona również utwór Encased Kickstarter Orchestral i jego wersję jazzową.