Encased - Oyun Müzikleri
Encased oyun müzikleri; aşılamaz bir kubbe ile dış dünyadan ayrılmış, hayat olmayan bir çorak arazide seni uzun ve insanı içine çeken bir yolculuğa çıkaracak.
Oyun müziklerinin çoğu Vasily Mushroomer Kashnikov tarafından bestelenmiştir (LP albüm 2017-2019), fakat ayrıca Encased Kickstarter Orchestral parçasını ve bu parçanın caz uyarlamasını da içerir.