End of Abyss
Play as the young combat technician, Cel, as she uncovers the truth behind the facility’s derelict areas and confronts the monstrous creatures that roam them.
Descend into the halls of a sprawling complex, where broken machines whisper to you from the depths, and nothing you encounter is fully human.
Outmatched by the twisted horrors you face, you must upgrade your gear and adapt, pushing your limits just to stay alive against the crushing pressure of the facility you’re trapped within.
Navigate branching paths and uncover hidden areas using your Scanner and the tools you unlock along the way. Pathways open as you grow stronger, allowing you to return to forgotten corridors and secrets once sealed away.
End of Abyss delivers a focused and immersive experience shaped by a small team in Malmö Sweden, led by experienced developers known for crafting hit games.