EONA
Dive into Eona’s dark and strange tale. Survive the castle’s dangers, and Mélusine, the evil fairy who rules over it, who waited for so long for a soul to torment. Escape this cursed place with the Puppeteer’s Cross, hoping to save your mother.
Play as Eona, a young girl cursed through both her soul and her puppet. Do your best to escape this dark castle with the Puppeteer’s Cross—a legendary artifact you stole. It is your only means of defense, and the only thing that can save your sick mother. Fail, and you will suffer the same fate as countless innocent souls before you.
Inside Mélusine’s domain, you are truly alone—surrounded by creaking trees and howling wind. A ruined bridge points the way toward your fate. The artifact lies behind cold stone walls. You feel eyes on you; the inhabitants know you’re here, eagerly awaiting your arrival.
The mistress of the castle roams its halls, searching for what is rightfully hers—and for the poor, unfortunate soul who dared to steal it. Her servants and guards maintain the castle’s order and have been tasked with hunting down intruders.
But remember: even if your mind resides in your doll, your body remains behind… waiting for your return.