Epic World - Hunt For Quest
Epic World to platformowa gra akcji z podstępnymi elementami, ukrytymi skarbami i niebezpiecznymi wrogami. Wcielasz się w poszukiwacza przygód eksplorującego stale rozwijające się poziomy, aby odzyskać skradzione złoto królowi orków.
7 różnych etapów do gry.
2. Gracze będą podekscytowani możliwością rozegrania 6 poziomów na każdym etapie. Łącznie dostępnych jest 42 różnych poziomów.